2013. szeptember 30., hétfő

Hát. Mondhatjátok, hogy hazudok de...

Szia! (Talán már csak egy ember kacsint néha rá blogra..) A helyzet az, hogy megint beütött a krach. Mint mindig mikor blogolásba kezdek, és van ötletem, és szép a desing és boldog vagyok, hogy na! most tudok írni és talán néhány olvasó is lesz. Nos..nem tudok írni. A számítógépem talán 8 éves azonban folyton valami baja lesz. Megint. A monitor bejelentkezésnél megáll és semmi nem történik. Esetleg ha valaki tudja, hogy mi a baja örülnék ha megosztaná velem. Aztán. Még csak hetedikes vagyok (gondolom látszik, hogy nincs túl nagy szókincsem meg ilyenek, de mielőtt esetleg ki lennétek akadva, hogy milyen kis pisis vagyok üzenem mindenkinek, hogy ti is voltatok 12/13 éves hetedikesek.) és bejött 4 új tantárgy. Az egyiket a tesitanárom/osztályfőnököm tartja, és minden órán felelés vagy röpke. A másik a föci. Imádom a tanárt aki tartja, de én szerintem hülye vagyok a földrajzhoz. Itthon fel tudom magamnak mondani a röpkébe meg teljesen összekeverem. A kémia talán megy, a fizikát pedig értem vagy ha nem akkor apu segít. Szóval ebből az egészből csak annyit a fontos: sokat kell tanulnom, mert nem a legsz@rabb gimibe szeretnék menni illetve, hogy jobban menjen a tanulás egyébként is eltiltottam magam a géptől (bár most nem is működik ugye..).
Ez a blog most szünetel, és szünetelni is fog egy ideig, de nem törlöm. Majd ha jobban belerázódom a tanulásba akkor folytatom. Szóval...jah. Nem hiszem, hogy bárkinek is tetszett volna ez a blog, de nekem már három fejezet után a szívemhez nőtt. Nem vagyok egy nagy író, de az írás megnyugtat egyelőre nem tudom, hogy most mivel fogom pótolni. Majd meglátom.  Szóval légy/legyetek jó(k).:)
xx, Lara.
 PS.: Azért írtam ennyit mert anyu laptopjáról szöktem fel.

2 megjegyzés:

  1. úúú sajnálom azért :o megértelek,a tanulás legyen az első!!:) én várlak majd vissza ;) Addig is,szép napokat:**

    VálaszTörlés
  2. Bocsi, hogy csak most válaszolok de több mint egy hete nem ültem gépnél. :) Hát igen egyelőre a tanulás az első, illetve a zongora. :D örülök neki, én is várom, hogy újra legyen időm történetet, azonban amíg ez nem következik be csinálok egy másik blogot, ami kicsit naplószerű lesz. Ha kész lesz akkor szólok. :D Bár lehet, hogy desing segítséget is fogok tőled kérni, ha vállalod. :D

    VálaszTörlés